woensdag 30 april 2014

De 51e. We vliegen nog steeds, Grieks en een ezel.

Ik word bijna wakker van de wekker.
Om iets voor 08.00 uur!!!
En de ziekste is niet meer zo warm.
Ik wel.

Ik neem hier mijn laatste poedertje.
Denk ik.
Nu weet ik beter.

Grijs maar niet zo vochtig.

Dit was een hele banaan.
Nu is hij op.

Mijn lunch.
Lekker!!

De boodschappen voor vandaag.
Niet voor morgen.
Ik kon nog niets verzinnen.

Thuis in de tuin.
Zo mooi.

Jannes moest hier even poseren.
Zodat u kan zien hoe groot die varen ongeveer is.
Mega-groot!

Ik bak wat kip die al gekruid is met gyroskruiden.

Heb dit dan al gemaakt.

En dit zooitje op mijn bord is bijna het lekkerste wat ik ooit at.
En ik heb het heel warm.

Ik haal dit nog even binnen voor een collega die op vakantie gaat.
Breaking Bad.
Ja, alweer.
Ik had alles al verwijderd.

De watts-app foto van de dag.
Aanloopdochter met een ezel.
Lieffff <3
Tot snel.

Geen opmerkingen: