zaterdag 19 april 2014

De 41e. Over een begrafenis, taarten en ara's.

Jannes en ik nemen samen even de folder van de Lidl van volgende week door.
Ja, dat komt helemaal goed!

Na Truus vullen en nog heel veel meer duik ik onder de douche.
Mijn lievelingsgeurtje onder de douche.
Alsof je elke dag in de sauna staat.

Waarom is elke dag niet zo?
Blauw, blauw, blauw....
Horen jullie nu ook het liedje?

Nog even snel naar de Appie.
Stokbrood en kruidenboter op het lijstje.
Het is druk!

En als extra's paprika en melk.
En ik moest mij inhouden om geen extra vlees in te kopen voor morgen.
Ik denk dat ik genoeg heb.
En twijfel zoals gewoonlijk.

Door naar een begrafenis.
En weer thuis.
Geen foto's gemaakt.
Dat kan niet.
Het was zwaar.
Ik moest af en toe echt NIET naar de buurvrouw kijken.
Had geen zin in de slappe lach.
Ik hou niet zo van zwaar.

Taart maken voor straks.
Met broccoli en spekjes.

Eieren, room en Gruyèrekaas er door/erover.

Hoe mooi?

Voor de zonen ook een taart.
Met shoarma, eieren room en kaas.

Hij ruikt heerlijk maar ik zou hem zelf eten met uien en tomaten.
En zo.

Curacaou'se kruiden in Nederlandse zon.
Zooooo blij mee!

Jannes op het dak.
Ja, waarom ook niet?

Een vreselijke brandwond.
Ziet u hem?
Hij doet echt even heel erg zeer hoor!

En ze waren heerlijk!!!!

Zelfs Zoon 1 met balkje vindt het lekker.

Mijn portie.

We demonteren de ski-hut.

En dat maakt kaal.

Minstens 3 dozen vol skihut-zooi.
Jodelahiti!

Uitgeput van het krols-zijn.

En de ara's wachten om opgehangen  te worden.
Hoog tijd voor de zomer-hut!
Tot snel.

Geen opmerkingen: