dinsdag 8 april 2014

De 30e. Over regen, hoi Dicky en Grieks.

Wat ziet alles er toch somber uit als het regent.

Gelukkig hebben we altijd nog een bakkie thee.

De hemel opent zich meerdere keren vandaag.
Met hagel en veel water.

Deze heb ik vanmorgen vroeg al gemaakt
zodat de liefste ook zijn vitamientjes binnen heeft.

Mijn lunch van vandaag.

Ik bestelde vorige week een doos (!) met nietjes.
Dit bedoelen ze dus met een doos.
Whoehahahaha...

Dan maar weer boodschappen.
Omdat ik gisteren het vlees voor vandaag had moeten marineren.
Maar door die vreselijke aflevering van The Good Wife heb ik het niet gedaan.
Dat eten we dus morgen.

En dan nu deze foto.
Een zeer trouwe lezeres (Hoi Dicky!) wist al dat deze foto in de plog kwam vandaag.
Ik stond namelijk voor haar huis de foto te maken. :)
Het gebouw is bijna weg.

De post van vandaag op de post doen.

Beginnen met het avondeten.
Tzazikisaus maken.

Kipfilet marineren met gyroskruiden.

Het vlees voor morgen dus.

Een marinade maken.
Vlees en water er in en even koken voor 3 kwartier.
Dan laten afkoelen.
Morgen verder.

Een salade gemaakt met komkommer, tomaat, paprika, ui en fetakaas.

Tadaaaa... Gyros met rijst, sla, tzaziki, salade en olijven.

En na dit bord zit ik zo ontzettend vol!
Plog maken.
Game of Thrones kijken.
En naar bed.
Tot snel!


Geen opmerkingen: