dinsdag 22 april 2014

De 43e. Over maandag of dinsdag? En echte jus.

Nou dat ziet er goed uit.
Zullen we afspreken dat het ook zo blijft?
Vandaag denk ik heel de dag dat het maandag is.

Op het werk.
Iemand?

Oh, oh.
Is dat genoeg voor de rest van de week?

Een mooie compositie van een banaan.

En lunch alweer.

De zoveelste kop thee.

Na het werk boodschappen!
Met het eten voor vandaag en morgen,
En de rest.

Nou kijk dan!
De rucola komt nu al boven!

En gisteren was dit nog niet te zien.
We weten alleen niet of het nu de courgette of de aubergine is.

Lijkt me heerlijk.
Ik moet dan wel nog even naar de Appie.
Verstegen en Croma hebben ze niet bij de Lidl.

Jeeminee...
hoeveel soorten gehaktkruiden bestaan er wel niet?

Nee, nee, nee!
Oranje M&M''s!!!!!!
En nee, niet gekocht!

Dit zijn 6 beschuiten helemaal fijn gedrukt in een zak.

Croma in de pan.

Ondertussen wordt de hoekbank van onze lounge-set weer stevig gemaakt.
Ons ben zuunig!

Hoe Hollands kan je koken?
Aardappelen, bloemkool, broccoli, kaassaus, gehaktballen en jus.
Echte jus!

En het is heerlijk!
En er blijven nog 6 ballen over voor donderdag.
Helaas gooit Zoon 2 de echte jus die nog over was in de gootsteen.
Ja, ik weet het....zucht.

Na het eten nog even 2 afleveringen van Chicago Fire.

En Jannes ligt ook op de bank op de tas van aanloopdochter.
Ik denk dat hij de kleur roze wel leuk vindt.
Tot snel!

Geen opmerkingen: