dinsdag 15 april 2014

De 37e. Over de poesjes, boodschappen en heerlijk eten!

Na een vreselijke klote nacht weer opgestaan.
Ik ben meer moe dan toen ik ging slapen.

Beneden een plaatje wat je niet dagelijks ziet hier in huis.
Alle 3 de poezen bij elkaar.
De oudste (21) kan de 2 anderen (allebei 1) namelijk niet uit staan.
Dat het haar ontzettend heeft geholpen om niet in dementie weg te glijden,
dat weet ze helaas niet meer.

Nou zon, zeg het maar.
Ga je meer je best doen dan gisteren?

Ja, ja, u mag raden.
Wat zou dit nou zijn?

Weer eens wat anders.
2 Kiwi's.

Oeeehhh... lekker!
Salade met kip, sla, paprika en pasta.

Na het werk heb ik echt wel boodschappen gedaan hoor!
Ik heb alleen geen foto's van de winkels.
Maar volgens mij kent u die winkels al lang!

Dan maar de maaltijd voor morgen voorbereiden.
Aubergine...

en courgette grillen.

Kijk Nelleke!
Bloesem in onze eigen tuin!

Jannes probeert ondertussen mijn aandacht te trekken
om iets heel belangrijks te vertellen.
Helaas praat ik geen poes.
Maar het gaat volgens mij over zijn vriendin Dushi die krols is.
En die de aandacht van andere katers uit de buurt erg aantrekkelijk vindt.
En met Jannes wil ze alleen maar vechten.
Zoiets dus.
Denk ik.

En verder met de maaltijd van morgen.
Ik had namelijk alles zaterdag al in huis gehaald.
Maar elke keer kwam er iets tussen.
Dus als ik wacht tot morgen dan is veel overstuur.
Dus vandaar nu.

En vandaag moeten we natuurlijk ook eten.

Een wok vol kip, peultjes, boontjes en Oosterse roerbakgroente.

Daar door heen een zakje gadogado-saus van de toko.
Helaas had ik maar 1 zakje in huis.
Want 2 was helemaal geweldig geweest!

SUPERLEKKER!!!
Met gekookte ei en gefrituurde uitjes.

En daarna nog even Game of Thrones.
Ik ben bijna door seizoen 3 heen
Dan kan ik eindelijk aan seizoen 4 beginnen.

Soms moet je haar echt even schudden om te zien of ze nog leeft.
Ze leeft nog.
Tot snel!

Geen opmerkingen: