zaterdag 26 april 2014

De 46e. Dag poes en de rest van de dag.


Ik word om 5 uur wakker en ga gelijk kijken of poes het nog doet. 
Helaas wel en ze klinkt vreselijk.
Gelukkig horen jullie niet hoe ze ademt.

Bij de dierenarts is het meteen duidelijk. 
Zo kan het niet meer.
Ze slaapt snel en vredig in.

Thuis is haar plekje leeg. 
Het lampje doe ik uit.
Haar zonnetje.

Zoon 1 en 2 begraven haar in de tuin.
Ik zit op kantoor een appel te eten.
Met 2 paracetamollen.
Van huilen krijg ik hoofdpijn.

Toe maar.
Ook nog een banaan.

Glaasje champagne er bij?
Nee niet voor mij maar voor een artiest die hier op mijn werk komt vanavond.
Ik ken hem niet.

Thuis doe ik dit en wacht op de liefste die naar de neuroloog is.
6 Mei weer een MRI.

Gelijk maar door voor de wekelijkse boodschappen. 
Hoeven we morgen niet.

Zo toe aan deze.
Met een toastje erbij.
Straks lekker bij vrienden eten! 

Ik begin vast met met het maken van een gezond kippensoepje voor morgen.

En daar is Kobus!
Niet bij ons.
Wij bij hem.

En daar eten we dit.
Varkenshaassaté met salade.
En dat 3x.

Hij ligt er ondertussen zo bij.

Of zo.

Wij drinken dit.

Ik probeer van het onweer een foto te maken.
Niet gelukt dus.

Nog een afzakkertje en slapen!
Tot snel.

Geen opmerkingen: