dinsdag 29 april 2014

De 50e. Over pillen, poezen en Hollands eten.

Als ik wakker word dan blijkt de liefste nog steeds ziek.
Oh nee, nu heet hij de ziekste.

Pillen voor de zieke bende.
En paracetamollen voor de ziekste.
Ik voel me net een zustertje!

En weer naar kantoor.
Wat een grijze natte bende buiten.

Ik eet een banaan.

Doe mijn computer uit.
Nu al????
Hij doet het niet lekker vandaag.
Even opnieuw opstarten.

Lunch met sla, tonijn en jummie-dressing.

Weer thuis nog wat paracetamollen naar boven gebracht.
Och toch, nog steeds koorts.
Morgen echt de dokter even bellen hoor!

Dushi doet het een stuk beter dan de ziekste.

En Jannes ook, zegt ie hier.
Misschien moeten we wat van die pillen aan de ziekste geven!

Een kilo bonen.

Een kilo krieltjes.

Lekkere schnitzeltjes.

Heerlijke Hollandse maaltijd.

En de Lion King overziet het op de stoel van de ziekste.
Want die is weer naar bed.
Ik duik mijn bank op.
Want eindelijk kijk ik ook seizoen 4 van Game of Thrones.
Tot snel.


Geen opmerkingen: