vrijdag 11 april 2014

De 33e. Over boodschappen doen in Curaçao, inbreken in je eigen huis en chili cheese fries!

Kwart voor 5 wakker.
Kwart voor zeven weer in slaap.
Acht uur wakker van de wekker.
Ik was om kwart voor 5 wakkerder dan nu.

Oeps, nog even en we hebben binnen ook klimop!

Love the spring!
Mag ik buiten blijven?

Nee dus.
Thee.

Geen yoghurt met poeder vandaag.
Yoghurt niet meer in de koelkast.
Ik ga morgen op zoek naar maca-pillen.
Ik weet niet hoe ik anders die poeder naar binnen moet krijgen
En ik heb de hele dag spijt!!!

Hoe open je een pakje post-it?
Nou, ergens aan de zijkant zit dus een overlapje in het plastiekje...
Het duurde even voor ik het door had.

Nichtje komt langs met de bestelling uit Curaçao.
Kruiden voor mij en Ibuprofen voor de liefste.
Arme schat.
De rest van de kruiden komen met andere mensen mee.
Hoop ik.
Ik ga ze volgend jaar gewoon zelf weer halen!
Hiehaa....

Lunch.
Ik had me er erg op verheugd.
En eigenlijk viel het best wel tegen.

15.00 uur.
Afsluiten?
JAAAAA!!!!

Parkeren kan ik dus blijkbaar niet.

Alweer lege flessen?
Ja. Alweer.

De boodschappen van vandaag in de auto.

En thuis niet naar binnen kunnen.
Niemand thuis.
Deur op slot.
Dushi wil ook naar binnen en laat dat duidelijk merken.
Aan de andere kant staat Jannes te schreeuwen.
Sorry poesjes, moeders heeft geen sleutel!
En dan heb ik een manier gevonden om toch binnen te komen.
Mijn zoons zijn trots op me!

De VRMIBO.
Voor de liefste en mij zelf.

Het avondeten
Chili Cheese Fries!
Vol.
Nog eentje dan.
Tot snel.

Geen opmerkingen: