dinsdag 1 april 2014

De 23e. Over weer een dag, mooie bomen en lekker weer.

 De dag begon zoals zo velen.
 En sinds ik dit maak, eet ik ontbijt!
 Dat heb ik al jaren niet gedaan.

 Ja, ook nu weer thee.
 En een retour formulier voor de schoenen van Zoon 3.

 Hij is weer lekker!

 Dit was lunch.
 Te weinig.
 Tijdens het maken van de foto had ik al zin in patat.
 En zo.

 Ik maak voor het eerst in mijn leven een uitgaven-overzicht van ons gezin.
 OMG!!!!

 Snel dat ding uit, de zon in!

 Boodschappen heb ik ook gedaan.
 Hier was ik al weer thuis.
 Nou ja, die Lidl kennen jullie toch al.

 Het wordt al weer aardig groen.
 I love spring!

 Eten gemaakt.
 Lekkere sla met een ei, nog wat zalm en het laatste restje vlees van de barbecue.

Samen met gebakken aardappeltjes en witte bonen in tomatensaus.
En we eten buiten.
Nou ja buiten.... in de ski-hut.
Mijn dag is om, ik plof op de bank.
Ben er klaar mee.
Tot snel!

2 opmerkingen:

Marloes zei

Mijn hemel, je kookt voor je gezin al bijna net zo veel als voor een feestje...gee wonder dat je omvalt van de onkosten..:)

Gerda Heek zei

Tja, het zijn meestal 6 grote eters hier aan tafel. Dan heb je niet genoeg aan kleine pannetjes!