donderdag 24 april 2014

De 45e. !!! Ik walk wel heel veel, ben erg druk en eet met de lekkere kruiden!

Even een heel serieus bericht:
Ik heb de hele nacht geslapen!!!!
Ik word pas wakker als de wekker van de liefste gaat.

Ik wok daarna gewoon even 3 miles.
Maar dat vind ik net iets te lang als ik ook nog moet douchen en zo.
Morgen gewoon weer 2 miles en in het weekend 3.

Heb ik genoeg bij me voor vandaag?

Nou zon, zeg het maar.
Wat gaat het worden vandaag?

Gelukkig.
Geen probleem meer deze week.

Nou, degene die ze kwijt is, is geen denkert.
Niemand heeft gebeld dat ie ze kwijt is.

Druk! Dit moet in de map er naast.
Met nietjes... en gaatjes.

Lunch!
Aspergeham en gekookt ei.
En spelt-beschuit.
Lekkurrrrh!

We doen nog wat met bonnetjes en zo...

En dan thuis.
Hallo aubergine!
Eindelijk.

Kijk eens even hoe groot de plantjes van de courgette al zijn!

Oh ja, boodschappen heb ik ook nog gedaan.

Het avondeten gaat in de oven.
Aardappeltjes met knoflook.
En CuraƧaose kruiden!

 Buiten staat er iets op het programma.

Ondertussen gaan de ballen van dinsdag weer in een jus-tje.

Nou, dit horen we om ons heen.
Donder en bliksem.
Heftig!

Het doet hem dus blijkbaar niets.

Onze oudste gaat haar laatste nacht in.
Ze kan bijna niet meer lopen, dus hebben we de dierenarts gebeld.


Jannes denkt het er zijne van.
Denk ik.

Ja, de bui is losgebarsten.

Een jeugdfoto van Katoo.

Toen ze nog fit en vitaal was.

Samen met haar moeder.
Luppie nummer 2.
Elke kat-eigenaar moet dit herkennen.
Ze ademt zwaar.
En 21 jaar.
Het is klaar.
Morgen.
Helaas niet vandaag.
Dag Katootje.
Schatje.... :(

1 opmerking:

Anoniem zei

Sterkte morgen ! X caro