woensdag 2 april 2014

De 24e. Een nieuw shirt, bonnetjes en Jannes!

Ik heb een nieuw shirt aan en ik vind hem leuk!

Bijna op, gelukkig!

Ik doe wat met bonnetjes en zo...

Eet natuurlijk iets gezond.

De overgebleven sla van gisteren als lunch.

Ik ben eindelijk eens mijn Ploggert aan het aanpassen naar hoe ik het wil.
En nog niet tevreden.
Zeg het eens; beter dan gisteren?

Thuis zie je dit.
Ik wil er eigenlijk naast kruipen.
Maar dat gaat niet passen.

Nog even wat boodschappen bij de Appie.
Frituur aardappelschijfjes en spelt beschuit.
Natuurlijk.

Fiets.

Nog even wat granola maken.
En dat ruikt zo lekker!

Ondertussen in de tuin.

Jannes zegt ook hallo.

En laat even zien hoe mooi hij is.
Smelt.... 
 Dushi ligt ook heerlijk op in de blauwe druifjes zon.
 Het eten stelt niet veel voor. 
Hamburgers, aardappelschijfjes en sla.

 Zoon 1 doet alsof ie Popeye is.

 Ach, zo op het bord ziet het er best wel lekker uit.
En dat was het ook.

 Mickey Mouse kan ie ook nadoen!
Natuur talent.

En wie ligt er alweer te pitten?
Jannes.
Ik ben jaloers.
Ik kruip op de bank.
Tot snel!

Geen opmerkingen: