zondag 27 april 2014

De 48e. Over zondag, eten en kleur!

We beginnen de middag (!) met deze 2.
Rosbief met roomkaas en brie.
Een heerlijke ochtend in bed door gebracht.
Dat kan gelukkig op zondag.

Ondertussen kijken we hele belangrijke programma's op TLC.
Ja, heel belangrijk.

Ik maak deze.
Met tomatensaus, ham, blauwe kaas, basilicum en pecorino.

Ook deze braden en op eten.
De tartaartjes waren nog over.
Niet weg gooien!
Op eten!
Met aioli-mayonaise.

En ik had ook nog een andere gemaakt.
Met gorgonzola, basilicum, knoflookpoeder en parmezaan.
Zo lekker!

Ondertussen worden de Ara's opgehangen.

En dat bedoel ik op de nette manier!

Er komt weer kleur in de hut!

Sorry voor de overdwarse.
Maar anders komt alles er niet op.
Ik hou van kleur!

Nog even een aflevering van The Good Wife ophalen.
En kijken natuurlijk.
Dat ga ik dus nu doen.
Tot snel!

Geen opmerkingen: