donderdag 10 april 2014

De 32e. Over een vroege smoothie, lege flessen en lekker eten. Alweer!

Ja, het was vroeg. 
Maar ik heb natuurlijk heel veel over voor de liefste!
Dat ik ook nog de grijze container buiten zet in badjas en 
de liefste zijn nep-crocks laten we maar even niet zien!

Na het douchen nog even terug in bed.
En dan ineens een vreselijk lawaai!
De gemeente mannetjes zijn een tak aan het vermorzelen.

Als ik buiten kom zijn ze weg.
The evidence lies on the street...

Schijtlijster!
Zomaar mijn autootje onder poepen!

Het oude gebouw is weg.
Het lijkt wel oorlogsgebied hier.

Hij is weer groen en lekker!

Lunch.
Speltbeschuit met fricandeau.

Winkel 1.
Lege flessen automaat.

En de boodschappen.

Hee wolken.
Ga eens weg!
Ik moet nog op de fiets!

Winkel 2.
Een andere lege flessen automaat.
En geen boodschappen op de foto.
Wel in de tas hoor.

Als u dit toch kon ruiken!

Lekker ding.

En weer koken.
Kip, tomatenpuree, chinese kool en prei.

Andere pan.
Hier past het wel in.

Mie en chinese kool sla.

Zo lekker!

Nog eentje dan.
Tot snel!

Geen opmerkingen: