woensdag 23 april 2014

De 44e. Over weer wokken, fietsen en een beste bui.

Ja, we staan weer te wok, wok, wokken.
2 Miles en dat ging best makkelijk.
Morgen maar eens de 3 miles proberen.

En welke sleutel nemen we vandaag?

Het wordt de fiets!

Zie toch eens hoe mooi!

Als dat maar goed komt.

En ineens eten we lunch.
De thee, yoghurt en banaan kent u namelijk al.

Ja, hou eens op met die regen!
Ik ben op de fiets hoor.

Ondertussen thuis.
Jannes speelt verstoppertje.

Dat was een beste bui.
Maar het is weer droog.

Even langs de toko.
En nee, geen weekaanbieding mee genomen.

Door het park naar huis.

Het groen is zo ontzettend groen!

Vooral na een regenbui.

En het heeft best wel veel geregend.
En ook nog onweer.

De liefste weet het zeker.
Het is courgette wat er nu naar boven komt.
Aubergine...waar blijf je?

En dit waren de aankopen bij de toko.
En ik ging voor 2 zakjes saus.
:)

Ik maak de boontjes schoon en snij ze doormidden.

Jannes ligt vast op de lounge-bank.

Deze tas gaat weg.
Ik verlies de dingen die er in zitten.
Dat is niet handig.

Nog even naar verdieping 3.
Naar mijn ouders dus.

Ik kook daarna de boontjes vast even voor.

Bak wat kipfilet.

Doe de boontjes en een zakje roerbakgroente er door.
En maak dan deze saus.
Serieus.
Als je in bij een toko in de buurt bent, ga naar binnen!

Deze gadogado-saus is zo ontzettend lekker!

Lekker duidelijk toch?

Op mijn bord met gekookt ei en gefrituurde uitjes.
Lekker!!!!

Zij eet al 2 dagen niet.
Ik denk dat het einde er aan komt.

Die geur van de Sering!
Zo ontzettend lekker.
We hopen nog even te Skypen met schoonzus op Curaçao.
En zetten ondertussen de plog online.
Tot snel!


Geen opmerkingen: