woensdag 16 april 2014

De 38e. Over sportief zijn, fietsen en pizza!

Ja, echt!
Ik heb 1 mile gewalked.
Walk, walk, walk.
En dat zo vroeg in de morgen!
(zoek het maar eens op via Youtube)

Daarna even opzoeken hoeveel een mile is.
Oh.

Op de fiets (!) naar mijn werk.
Dit is waarom de lente zo mooi is.
Blue sky en brand new leafs.

Ontbijt was ik nog even vergeten.
Vandaag aardbei met maca.
Dat viel niet tegen.

Het kasboekje weer even bijwerken.
Bewustwording noemen ze het ook wel eens.

Eet nog een banaan.

En een appel.

En als lunch heerlijke sla.

Terug naar huis op de fiets.
Mooi hè? 
Nog even boodschapje gedaan.
De dressing van Chantall.

Mijn fiets.
En ik.

Uhhh... dit kwam ook nog uit de fietstassen.
Morgen maar weer met de auto.
Fietsen is te duur.
Kijk Joyce, ik heb ze ook!!!

Dan nog een foto voor Anouschka.
Niet veel.
Kastje is ook vies.

En ik twitter dit naar Chantall.
Hij is lekker!
Tonijn/pasta salade.
Recept is te vinden op Culunair.nl

Ik maak eindelijk de pizza voor de zonen.
Gewoon met ham, kaas, champignons, ui en mozzarella.

Hier is ie klaar.
En het ruikt toch lekker!

En deze zijn voor de liefste en mijzelf.

Met de gegrilde groente van gisteren en geitenkaas, pijnboompitjes, olijven en rucola.
Super lekker!
Nu nog even verder met Game of Thrones.
En morgen weer wok, wok, wok.
Tot snel!


Geen opmerkingen: