zaterdag 12 april 2014

De 34e. Over onkruidpesto, boodschappen en een lieve buuf!

De dag begint.
Het is alleen wat mistig.

Ik pluk wat onkruid uit de tuin.
Zevenblad.

En maak er pesto van!
En die is vet lekker!
De bedoeling is voor vanavond op de pizza.
Maar dat ging niet door.

De skihut wordt gestript.
Sneeuw en kerstballen kunnen echt niet meer.

En ski's natuurlijk ook niet meer.

Sorry, een overdwarse foto.
Van de liefste zijn nep-crocks die ik dus aan heb nu.

Dan op de fiets richting de markt.
Het is immers zaterdag!

Zo! Das niet duur.
Doe die maar ja.

Kijk ze liggen daar.
En nee, deze gingen we ook niet eten vanavond.

En zoals elke zaterdag weer boodschappen doen.

Doei Lidl.
Tot volgende week.

Ik bak een paar eieren.
En voor ik de foto neem is er al 1 op.

Door naar de Karwei.
Voor potgrond.
En een kussenhoes.

Even bij de kringloop kijken.
Ik vind de prijzen van de kringloop tegenwoordig niet zo leuk.
Dus ik neem geen boek mee.

Wel 2 kussenhoesjes en een broek.

Door naar de Welkoop.
Ik word nu erg gretig.

En koop dit allemaal.

Thuis de tuin kat-proof maken en plantjes planten.

De liefste en ik volgen deze pijlen.

Nog even wat extra boodschappen halen.

En een theezeefje.
Voor de frituurpan.

Op de terugweg deze Duitse wagen.
Met KUS.
Lief!
Weer de tuin in. 
Kruiden in een grote pot en wat munt verplant.

En dit is de reden dat we geen pizza eten.
Of asperges.
De liefste buurvrouw kwam langs met kaas + plankje.
Omdat we morgen weer op Kobus gaan passen.
Hahaha buurvrouw.
Dat vinden wij gewoon leuk hoor!
Daar hoef je geen kadootjes voor te geven!
:)

Geen opmerkingen: