maandag 7 april 2014

De 29e. Over een lege telefoon dus weinig foto's maar wel bloesem!

Toch nog een foto van gisteren.
Het ''gummiebeertje'' van onze oudste poes Katootje.
Ze is al 21 jaar.
En toen bleek vanmorgen dat mijn telefoon niet opgeladen was vannacht.
En dus helemaal leeg.

Op het werk aan de oplader.
Het yoghurtje en de granola moet u maar voor lief nemen.
Ach, die heeft u al zo vaak gezien!
Dus bij deze mijn papierbak.
En ja, die is vol.

Boodschappen doen.
Bij de Lidl.

Wat groente, melk, rosé, vlees voor morgen en vlees voor gourmetten.
We zien wel wanneer.
Leuke aanbieding en lekker vlees.
Dat hebben we met Kerst gemerkt!

Even bij mijn moeder langs.
En daar deze volle boom met bloesem.
Erg mooi.

Daarna nog even op de fiets.

Want de Lidl had geen gehakt meer.
Bij de Appie gelukkig nog wel.

Daar hebben ze ook veel gele dingen.
Hoeveel E-nummers ziet u hier?

Gelukkig doet dit mij niets.
Geef mij maar kaas.
En zo.

Als avondeten wraps gevuld met gehakt en mexicaanse groente.
Mijn bord was dus al leeg.
Vandaar deze wazige foto van het bord van Zoon 3.

Dan nog een aflevering van The Good Wife en verder met Game of Thrones.
En vroeg naar bed.
Ik ben bekaf.
Tot snel.

Geen opmerkingen: