zondag 13 april 2014

De 35e. Over groene asperges, Kobus en zondag.

Het is 04.15 uur.
Ik lig al een uur wakker.
Dan maar de plog maken van gisteren.
Op mijn telefoon, liggend in bed.

Deze ging ik even voorkoken.
Al voor 08.00 uur.

Keek een beetje TLC en ik word hier verdrietig van.
Iets met sektes en gehersenspoelde kinderen.

Broodje kaas en broodje rosbief.

Ook weer schoon.

Het eten voor vanavond is al klaar.
Even proeven.... Ja, lekker! 
Krieltjes met asperges room en kaas.

En daar is Kobus.
Kobus wil altijd in mijn plog.

Hij gaat er uitgebreid bij liggen zelfs.

En dit gaat hij eten. 
En dat stinkt!

Dan maar snel verder met deze plank.
Het moet toch op.

Kobus wil geen koekjes.
Hij wil ook kaas.

Aaaahhhh... Toe?

Nu dan? 

We kijken nog wat voetbal.

En daar is Frank.

Waarom kijken we dit?
We kijken nooit voetbal.

Op.
Verder geen foto's meer.
De dag is voorbij.
Tot snel.

Geen opmerkingen: