zondag 6 april 2014

De 28e. Over zondag, brunch en Game of Thrones.

De dag begon met Truus.
Vullen en laten draaien.
I love Truus.

En natuurlijk een bakje yoghurt met maca poeder.
Ik ben benieuwd of het Miranda ook gaat helpen!

Terug in bed, want het is zondag.
De hele ochtend een beetje tv kijken, facebooken en plogs lezen.
Ik wil dat elke zondag zo is!
En we krijgen het bericht dat mijn moeder weer naar huis mag vandaag.
Fijn!!!

Dan toch maar er uit en eitjes koken.

Tomaatjes, komkommer en lente-ui snijden.

En voila, we hebben een brunch.

Ik maak broodjes met kaas en rosbief.

En brie met pesto en runderrollade.

En natuurlijk een ei met 7 kruiden-zout uit Oostenrijk

En met kaas en honing-mosterd.

Dushi is helemaal moe van het lellebellen buiten (krols)
en ze ligt lekker even te slapen bovenop de liefste op de bank.

En ik kijk Game of Thrones.
Voor de zoveelste keer maar dat is echt niet erg!

Jannes ligt naast mij onder de hoogtezon.

Hahaha, opgestaan is plaats vergaan Jannes!

Ik maak nog iets met bladerdeeg en kaas en ham en pesto.
De volgende keer snij ik het eerst in stukjes.
Het is trouwens wel lekker!
Tot snel.

Geen opmerkingen: