zondag 6 april 2014

De 27e. Over iets beter nieuws, boodschappen en verloren tekst.

De dag beginnen we met iets groens.
Spinazie, water en nog wat overgebleven fruit.
Ik heb ze wel eens lekkerder gemaakt.

En we zijn op de markt.
Kip en fruit halen.

Kijk! Kip en fruit.
En nootjes. Die was ik vergeten.
Onderweg naar de winkel telefoon van moeder.
De ontstekingswaarden zijn vandaag aan het zakken.
Als het zo door gaat dan mag ze zondag naar huis!

Door naar de Lidl.
En elke week weer zo'n band vol boodschappen.
Het houdt niet op....

Weet u nog dit gebouw?
Weer een heel stuk er af.

Kip in de pan en koken maar!
Dat wordt vast wel lekkere kippensoep.

Ik kijk nog wat afleveringen van Game of Thrones.
Geweldige serie.

Ik kan het niet laten om dit pootje te fotograferen.
Zien jullie ook een beertje?
Smelt...

Die kippensoep was inderdaad heerlijk!
Lekker met gekookt ei en gedroogde uitjes er door.

En 's avonds gaan we nog een avondje naar vrienden.
En zien deze zon op de heenweg.
Van de terugweg geen foto's.
Toen was het donker.
En met het maken van deze plog is de tekst van de vorige verdwenen.
Ja, laat dat maar aan mij over.
Ik ben daar erg goed in.
Tot snel!

Geen opmerkingen: