maandag 28 april 2014

De 49e. Over ziek zijn en opvliegers. Ik word er gek van!

De dag begint niet eens zo vroeg.
En ik ben niet de enige die het warm heeft.
De liefste wordt wakker met koorts.
En ik bel de dierenarts voor Dushi.
Die heeft ook wat en ik weet niet wat.
Ze smakt de hele tijd met haar bekje en is aan het kwijlen.
Gelukkig kan ik vanmiddag wel terecht.
(Afgelopen zaterdag niet, toen waren ze dicht.)

En daar zijn we weer op kantoor.
Een nieuwe week is begonnen.
De liefste is thuis gebleven in bed.
Met paracetamol.

Ik zie er elke dag weer tegenop om dit op te eten.
Maar als ik het niet neem dan is het nog erger.
En ik heb er zo'n last van.
Ook vandaag weer.
Mijn wangen en rug staan in brand.

Ik kijk op internet en koop pillen.

En als dit niet helpt maak ik een afspraak bij de huisarts.
En dat doe ik echt bijna nooit.
Dus het is erg!

Hoi banaan.

En appel.

En beschuit met kaas.

Thuis de liefste een (warme) kus gegeven.
Ik hoor van Zoon 2 en 3 dat Jannes ook begint te smakken.
Die gaat dus ook mee naar de afspraak met de dierenarts.
Hier kijkt Dushi wel heel erg boos.
Maar ze hebben beiden geen kik gegeven.

Waarschijnlijk is het iets besmettelijks.
En dat veroorzaakt ontstekingen in de tongetjes.
En ja, bij Jannes begon het nu ook.
Allebei een prik en pillen en pijnbestrijding.
Arme poesjes!

Dan weer eens boodschappen doen.
Ook voor morgen.

Spaghetti.

Met sla.

De liefste heeft gelukkig wel weer iets gegeten.
Maar is doodop.
Hij noemt zichzelf nu "de ziekste''

Die wil ik wel winnen.
Dus ik vul alles netjes in.
En als ik hem win?
Dan verkoop ik hem weer.
Hahaha, wij in een caravan.
Tot snel!

1 opmerking:

MijnPlog zei

Heb je al aan hormoonyoga gedacht?
Helpt echt heel erg goed.
Ik was er zelf ook mee begonnen maar moest het helaas afbreken voor mijn nek.
Het werkt echt!