zaterdag 19 april 2014

De 40e. De veertigste!!! En Kobus en de vrijdagmiddagborrel.

Geen foto's van wok, wok, wok... Weer 2 miles!
Trots op mijzelf!

De liefste is vrij en brengt mij weg.
Ja, ik werk gewoon vandaag.
En het was zo heerlijk rustig!
Dag auto met de liefste.

Een lekker yoghurtje.
De vieze heb ik vanmorgen al gehad, maar hij werkt vandaag niet zo goed.

Dit gaan we vanavond eten!

En dit is mijn lunch.
Iets teveel maar alles op.

Dan boodschappen doen en geen foto maken.
Wel in de AH.
En nee, niet gekocht!

De weekboodschappen van zaterdag.
Nu op vrijdag.
Morgen begrafenis van een buurman.

Zeer toe aan de VRMIBO.
Buiten ja.
En dat apparaat daar doe ik niets mee hoor!

Nog geen rucola.

De kruiden groeien al wel.
Vooral de oregano.

Het avondeten dus.

Oh, eerst nog even een tapenade maken voor een feestje vanavond.
Parmezaan, 2 tenen knoflook, pijnboompitten en oregano.
Mixen!

Een potje zongedroogde tomaatjes.

Alles door elkaar met de olie van de zongedroogde tomaatjes.
Tapenade!

Het avondeten.
Een soort pindakaaskip met aardappeltjes en zoete chinesekool-sla.

Dit zegt genoeg. Toch?
Alles op.
En er was genoeg hoor!

Hee, Kobus!
Ben je er ook weer?

Nou en toen gingen we ''even weg"
en kwamen pas om 00.00 uur thuis.
Sssssssssstttt!


Geen opmerkingen: