woensdag 9 april 2014

De 31e. Over Eten. Alleen maar eten. En Jannes.


De dag begint op kantoor dit keer.
Lag in bed jullie plogs te lezen en vergat bijna de tijd.

De vieze smaak wegspoelen met thee.
Altijd thee.

Dit bleek uiteindelijk ook mijn lunch te zijn.
Heel voedzaam dus.

Nog wel even 2 peren opgegeten.
En toen ging het poedertje niet meer werken en kwam in alle hevigheid
een gigantische opvlieger mijn lichaam in en ging niet meer weg.
Brandende wangen en een loeihete rug.

Snel naar huis dan maar en nog even een boodschappenlijstje maken.

In de Appie.

De benodigdheden voor de nasi.
Waarom eten we dit vanavond?
Waarom geen kant en klare pizza?
Warm!

Dag schatje van me.

De ingrediƫnten voor de saus

Het vlees van gisteren in de saus.

De tranen zitten hoog, zo warm heb ik het.
Fijn die hormonen.
Zoon 2 komt helpen ei maken.

De nasi was iets te kleffig maar door de saus van het vlees was het prima te eten.
En de eters vinden het heerlijk!
Of ze hebben medelijden met mij.
Omdat ik het zo warm heb.

Nee, het is gewoon lekker!

Zo ligt Jannes er altijd bij tijdens het eten.

De liefste en aanloop-dochter vechten om het laatste stukje vlees.
Kijk die Jannes dan!
Ik noem hem niet voor niets altijd Dikkie Dik.
Hahahahaha...
Tot snel.

Geen opmerkingen: