donderdag 1 mei 2014

De 52e. Zo warm, pillen en een blaffende Jannes.

De liefste is bijna beter.
Alleen toen hij iets te snel omdraaide in bed
wordt ie niet helemaal lekker.
Ja, ja, je bent bijna beter hoor liefste!

Ik heb het warm.
Ik wilde de blauwe schoenen aan.
Maar als ik ze aan heb doe ik ze snel weer uit .
Ik krijg het daarvan gewoon nog warmer!

Het zweet op mijn bovenlip en voorhoofd is niet te zien.
Maar ik heb het echt heul warm!

Dan weer op het werk.
De thee.
De banaan en zo staan niet op de foto.
Maar die kent u al.
Toch?

Lunch.
Met een restje van gisteren.

De liefste wil graag dropjes.
Maar ja.
Welke dan?

Ik koop onder andere dit.
Een citroen- en banaanplant!

Doe nog even wat post in de bus.

En daar zijn ze eindelijk.
Mijn extra sterke maca-pillen.
Nou, als dit niet helpt....
We zullen het morgen weten.
Nu heeft het geen zin meer.

Jannes doet een test.
Wat ligt lekkerder?
Zon of schaduw.

De rododendron komt in bloei.

Een lief kaartje van de dierenartsenpraktijk.
Om ons sterkte te wensen met het verlies van poes.
Dat vind ik erg attent.

En het avondeten maar weer.
Sla.

Met komkommer en tomaat.

En tadaaaaa.... 
Ineens een bord vol.
Het was lekker.

Een nieuwe serie downloaden.
Ben benieuwd.

De wattsapp-foto van de dag.
Jannes blaft naar de postbode.
Dat staat tenminste in het bericht.
Ik was er niet bij.
:)
Tot snel.

Geen opmerkingen: