dinsdag 20 mei 2014

De 68e. De dag dat je wist die zou komen... In afwachting van het noodweer.

Alle proviand in de tas?

Nou, dat ziet er nu al lekker uit.
Het zou toch pas vanmiddag gaan noodweren?

Boeken, typen en nog meer van dat.

Salalala..... Veldsla, tomaatjes en avocado.
En een klein beetje foute dressing.

Bij het maken van deze foto was ik al bij de winkel geweest.
Ik heb de lege flessen in de machine gedaan.
En ben weer naar huis gegaan.
Ik moest naar de wc.
Tja...
Dit zijn trouwens de klimplanten.
En die doen het super!

Snel door naar winkel 2.
Daar wel boodschappen maar geen foto.
Ik was namelijk op de fiets.
En dit hangt boven mijn hoofd.
Maar er gebeurt nog helemaal niets.

Dan maar vast beginnen met het avondeten.
Kip in een zak.

Hij slaapt al ongeveer de hele dag.

En floep, daar is het eten al klaar!
Dat doe ik goed!

Even uitbuiken in de tuin.
Een rondje lopen slaan we vanavond even over.
Want ja, noodweer.
Toch?

Oh, oh, daar begint het al.
Spetters.

Iets meer spetters.
En ook wat gerommel.

Dushi komt ook in de hut liggen.
Anders regen je zo nat.
En er komt natuurlijk noodweer aan.

Kijk maar naar Buienradar.
Rood! Rood!
Oh, het valt niet hier.
Geen noodweer dus.
Maar wat niet is kan nog komen!
We blijven alert.

De watts-app foto van de dag.
Ik zei toch al dat hij de hele dag al ligt te slapen?

3 Seconden na het maken van deze foto draait hij zich in de volle lengte om
en flikkert van het tafeltje af.
En die kop die hij er dan bij trekt!
Hilarisch!
Maar dat staat dan weer niet op de foto.
Helaas.
Tot snel.

Geen opmerkingen: