dinsdag 13 mei 2014

De 63e. En weer door dinsdag, een leuk hotel en peper.

We beginnen de dag met paracetamol.
De liefste heeft ze liever opgelost.
Ik heel en met een glas ranja.
En ik stik er bijna in.

En dat op de vroege morgen.
Liefste zijn spelletje.
Hahaha...
Nu even niet!

Alles in de tas?

Overnight-oats.
Havervlokken, chiazaad, lijnzaad, blauwe bessen en amandelmelk.
Beetje opleuken met honing en kaneel.
Heerlijk!

Dit was lunch.
Het was al op voordat ik de foto had gemaakt.
Maar het was sla met tonijn en halfvolle slasaus.

Alvast bezig met het boodschappenbriefje voor zaterdag.
Je kan niet vroeg genoeg beginnen.
Dan komt het Ski-clubje weer bij elkaar!
Een halfjaar-gebeurtenis met eten en wijn.
Veel wijn.

Naar huis.
Dat ziet er eindelijk weer eens goed uit.

Naar de Aceetion.
Een insectenhotel.
Hoe leuk!
Niet gekocht.
Ik heb geen idee waar ik die moet ophangen.

Nou zeg, kan dat niet iets netter?

Nog wat boodschappen bij de Appie.

Bij thuiskomst deze trieste bedoening.
Oven kapot.

Dit is de boosdoener.
Dat hangt dus normaal boven in de oven.
Die is nu gelukkig vervangen.
Maar.... Hij doet het weer!

Die flessen heb ik wel gekocht nog.
En als het goed is gaan ze straks als het donker is licht geven.
Ik kan niet wachten!

Dit is het avondeten.
Mexicaanse wraps.
Dit is trouwens niet mijn bord maar die van Zoon 2.

De mijne zag er op dat moment al zo uit.
Ik kan blijkbaar niet even wachten tot ik een foto heb gemaakt.
Het was trouwens heerlijk!

Nog even een rondje met het hondje de liefste.
Beweging is goed.

Hij is een beetje beurs.
Maar verder gaat het wel.
Moe, dat wel.

DWDD.

En terwijl ik de plog maak deze muziek.
Ik blijf nog even langer zitten.

De watts-app foto van de dag:
Zoon 2 maakt een broodje met gekookt ei.
En het was de bedoeling dat er paprikapoeder op ging.
Hij heeft jammer genoeg de cayennepeper te pakken.
Nou, hij vindt het een beetje te pittig.
OMG!!!
Lekker ding.
Tot snel.

Geen opmerkingen: