woensdag 7 mei 2014

De 57e. Over gisteren, vandaag en weer aan het werk.

Nog even gisteren.
Ik vind het goed.
Maar wat een bagger zat er weer tussen.

Ik ben blij dat ze door zijn.
Maar ik mag toch hopen dat er donderdag veel meer goeds tussen zit.

En floep...
Op kantoor.
En de liefste is ook weer gaan werken.
Nergens meer last van.
Nou ja zeg....

Mijn ontbijt.
De pil heb ik al lang op.

 
Ik bestel nog even vlaai.
En heb er niets van gegeten.
Ik hoop dat er morgenochtend nog iets over is.
Of eigenlijk toch niet.

Heel goed.
Een appel.
En druk, druk, druk.

Lunch.
Sla, tonijn en een klein beetje (foute) dressing.
Wat een lekker weertje is het weer.
Hou eens op!

Ik ruim een kastje op.
Heel veel deksels.
Maar (bijna) geen bakjes.
Hoe dan?

Truus mag ook haar ding doen.

Snij ik ondertussen de pangasiusfilet in stukken.

Peterselie hakken.

Salade bouwen.

Saus maken.
Van uien, knoflook, blikjes tomaat, fetakaas, peterselie en een beetje dille.
Dan de pangafilet in een ovenschaal.
Saus er over.
En lekker 30 minuten ongeveer in de oven.

Met pasta een heerlijke maaltijd.
Maar nu even door eten!

Anders past de salade er niet bij.

De wattsapp-foto van de dag.
Ja, zo kan je er ook bij gaan liggen.
Dushi?
Heb jij babietjes in je buik?
Tot snel.

Geen opmerkingen: