maandag 12 mei 2014

De 62e. Over wachten, thuiskomen en de tuin.

Na een nacht vol rare dromen 
begint de dag vroeg.
Zonder de liefste in bed lig ik niet lekker.
En ik ben ook nog steeds niet lekker.

We beginnen dus hiermee.

Tja, en wat moet je dan als je wacht op nieuws.
Dan ruim je een kastje op.

Dit kan allemaal weg.
Alles over de datum.

Er blijven zelfs doosjes leeg!
Goed bezig.

Knap gedaan hoor.
En toen was het pas 08.00 uur.

Na het douchen even eten.
En wachten.
En dan het bericht dat de liefste naar huis mag!
Joehoe!!!

Jannes heeft zijn gekke bui als we weer thuis zijn.

En slooft zich vreselijk uit met z'n kattenveertje.
Erg leuk speelgoed voor een kat.

De liefste is erg moe en gaat naar bed.
Ik haal deze boekjes nog even op.
Gescoord via facebook.

Snel nog wat boodschappen gehaald.
En ik voel me alsof ik een verhuizing heb gedaan in m'n eentje.
Ik ben kapot.
Fijn zo'n griepje.

Thuis weer paracetamollen en op de bank.
24 Kitchen.
Altijd fijn.

De kippensoep van gisteren smaakt nog prima.

Nog even een rondje door de tuin.
Deze varen is echt giga groot!

Het zaaigoed komt naar boven.
Altijd fijn als het klimplanten moeten worden.
:)

Deze is bijna open.

De wattsapp-foto van de dag.
Broer en schoonzus hebben een bar gekocht!
Hij staat daar, onder de overkapping naast de schuur.
Ik kan niet wachten tot het volgend jaar is!
Tot snel!

Geen opmerkingen: