zondag 18 mei 2014

De 66e. Over vrijdag, zaterdag en zondag.

Vrijdag.
Poesjes hebben weer eten met vandaag het laatste pilletje.
Ik ben benieuwd of het nu over is.

Ik hou van blauwe lucht.
En groene bomen.

Ik vind dit dus echt lekker!
Blij dat ik een gezond ontbijt heb gevonden.

Van dit soort berichten wordt ik ook erg blij!

Snel nog even wat boodschappen doen na het werk.

En samen met de liefste hier weer naar toe.
Uitslag MRI.
Tja, nou, kan, tja...
Er is wel een vernauwing te zien maar dat 
zou ook littekenweefsel kunnen zijn.
Neuroloog gaat overleggen met neurochirurg.
Fijn, weer een week wachten.

Thuis in de tuin.
Schatjes.

Aan tafel!
Nasi met heerlijk vlees.
En chinesekool-sla en kroepoek.

Hij heeft ontdekt dat daar 2 gaten zitten.
En laat daar nou net een vingertje in passen!

Een rondje lopen met de liefste en dat combineren met nog meer boodschappen.

Want we gaan voorbereiden.
Morgen visite.
Een fles wijn en de rest in een pan.

Champignons er bij en even laten koken.

In een schaal met yoghurt, mayonaise, knoflook en verse peterselie.

Roeren en een nachtje laten staan.

Kip in de marinade zetten.

Nog een afzakker/inslaper en naar bed!

Zaterdag.
De Lis is los.

Lege flessen in de auto.

Volle weer mee terug.
De rest van de boodschappen stonden al in de auto.
En dit hadden we dus vergeten.

Koelkast weer nokkie vol.

Even de keuken gepoetst.

Alles weer blinkend schoon.

Zelfs dit kastje is schoon van binnen.

Hier thuis heb ik geen Hetty.
Maar ook deze kan zuigen.

Ik marineer nog wat groente.

Mijn lieverd is er ook vandaag.

Ik maak pakketjes met zalm.

Hij mag daar liggen.

En daar is de visite.
Eten!

Gerecht van collega.
Met verse vijgen.
Heerlijk.

Salade met lekkere nootjes gemaakt door ex-collega.

Heerlijke aardappelsalade gemaakt door andere collega.

Lekkere speklappen van een ex-collega.
Nou en toen zaten we bijna vol.
En hadden we nog lang niet alles op.

We deden ook nog een spelletje met een vliegende tulp.
Waar we dus ook vreselijk om hebben gelachen.

Het toetje.
Pannenkoekjes met 43 likeur en slagroom.
En het was weer erg laat voordat het bed gevonden was.

Dus op Zondag...
Liggen we een beetje met z'n allen op de bank.
En ja, Kobus is er weer!

Niet veel pit vandaag.

Ik schil nog wel 2 kilo asperges.
En 1 kilo vries ik in.

De andere kilo eten de liefste en ik op.
Wat een heerlijk weekend was dit.
We gaan vroeg slapen en morgen weer een nieuwe week.
Tot snel.







Geen opmerkingen: