zaterdag 10 mei 2014

De 59e. Over overnight-oats, verkouden en visite.

Daar zijn we weer.
Met een ziek hoofd wakker worden.
Verkouden.
Bah.

Door naar kantoor.
En daar eet ik voor het eerst overnight-oats.
Met amandelmelk en blauwe bessen.
En dat is toch lekker!

Druk, druk, druk.

En daar hebben we een boxer-puppie.
Van een collega.

Die overnight-oats vullen zo goed,
dat ik deze pas op heb als ik bijna naar huis ga.

Afsluiten.
Weekend.

Natuurlijk nog wat boodschappen halen.

Thuis is deze lieverd er.

Ik bouw een spinazietaart.
Zet hem in de oven.
En die doet het ineens niet meer!
Neeeee!!!!!
Gelukkig heb ik ook nog een combi-magnetron.

Snijden.
Ui, knoflook en rode peper.

Spekjes bakken.

Pasta met spekjes, tomaatjes, rucola en...
Boursin Cuisine.

Deze boef is er ook.
Met z'n pyjamaatje aan.

Ik zet het recept even op mijn andere blog.
Want die wil ik bewaren.

De wattsapp-foto van de dag.
Candycrushen met 2 vingers.
Tot snel.

Geen opmerkingen: