maandag 5 mei 2014

De 55e. Over de ER live. Een rare Bevrijdingsdag.

Vannacht om ongeveer 03.00 uur is het begonnen.
De liefste heeft heel veel pijn.
Hij voelt koud en klam.
En als hij zo tegen 05.30 uur zegt; bel een dokter.
Dan bel ik natuurlijk.
Want dit is echt.

En dus begon onze Bevrijdingsdag hier.
Vanmorgen heel vroeg.

Zie maar...
05.59 uur.
In de wachtkamer van de Huisartsenpost.

En meteen door naar de Eerste Hulp.
Hier krijgt de liefste zijn 1e infuus.
Hij heeft zo'n ontzettende pijn.

Helaas werkt die niet.
Nummer 2 in zijn arm.
En ik maak foto's want ik plog.

Hartfilmpje.

De liefste zijn beste vriend vandaag.
Hij kleurt van grauw naar normaal.
En kan weer normaal liggen.

Hij wordt opgenomen en mag gelukkig wat eten.
Ze vermoeden galstenen.

Snel even naar huis.
Poesjes moeten nog eten.

Ik moet nog een pil.

Mijn ontbijt/lunch van vandaag.

De vlag hangt ook pas laat buiten.

En weer terug naar het ziekenhuis.
Het zijn inderdaad galstenen.
De liefste mag een nachtje blijven logeren.
Morgen het bloedonderzoek afwachten.

Boodschappen komen ook niet vanzelf in huis.
Dus snel heen en weer gereden.

Even een kwartiertje op de bank.
Op de liefste zijn plek.
Opgestaan is plaats vergaan!

Ik eet nog een beetje aspergesoep.

En kook simpel.
Andijvie, aardappeltjes en een worst.

Dan weer even naar de liefste.
En door dit park terug.

De wattsapp-foto van vandaag.
Ziekenhuiseten.
Mmmmm.
Nu gaan Zoon 2 en Zoon 3 en ik de nieuwe aflevering van Game of Thrones kijken.
En dan vroeg mijn bed in.
Het was een lange dag vanaf 03.00 uur.
Ik mis de liefste nu al.
Tot snel.

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Nou wat een gedoe inderdaad!! Volgende keer niet vergeten een foto te maken van de rontgen labo!! (Geintje) en beterschap voor de liefste! X caro

Gerda Heek zei

Lief dat je even kwam kijken! En morgen moet hij ook nog een MRI maken, dus wie weet maakt hij nog een foto die ik kan plaatsen. Ik ben er in ieder geval niet bij. Ga weer een lekker dagje werken. Xxxx