zaterdag 3 mei 2014

De 53e. Vrijdag en zaterdag. Een lange plog.

Grrrrr...
Alweer de tekst verdwenen.
nog maar een poging doen.

Eten voor de poesjes.
Met de medicijnen.
Het gaat gelukkig weer goed met ze.

Mijn pil.
Ik ben benieuwd.

Zoveel lekkerder zonder poeder.

Ze waren zoet Marloes! 

Sla, tonijn en (foute) dressing.

Goeie pillen.
Ik heb het koud.

vrmibo.

Rudolph.

Jamie.

Dushi kijkt niet.
Zij wil aandacht.
En die krijgt ze.

Kobus is er ook vandaag.
Samen met Jannes iets aan het aflikken.

Kip snijden en kruiden met shoarmakruiden.

Aardappeltjes bakken.

In een ovenschaal doen.
Tomaat en komkommer snijden.

Kip over de aardappeltjes.

Zakje kaas erover en in de oven.

Bordje vol kip-kapsalon.
Maar dan iets gezonder.

Kobus wil ook aandacht.

En die krijgt hij.
En toen viel ik in slaap.

Hoi zaterdag.

Pootjes tussen de rucolaatjes.
Foei.

Dat gaat goed.
Behalve de rode basilicum.

Gaatjes in de blaadjes van de Chinese kool.
Foei.

Boodschappen.

De hortustuin bij de markt.

Mijn maag knort.
Lekkerrrr!

Inderdaad een topaanbieding.

3 kilo Hollands Goud.

De buit van de X.enos.

En mijn nieuwe tas! 

#Iseefaces.
Recycle.

Ondertussen in de Appie.

Niet veel wel nodig straks.

Of nu.
Met aardbeien.
Ze mogen van mij wel zoeter.

Courgetteplantje gepland.

De aubergines zijn nog te klein.

Moe?

Nog even naar de Aceetion.

We kopen de paarse en groene.

Prosecco.

En daar is mijn vriend weer.
En wie hier vaker leest...

Had dit kunnen bedenken.
Dank je buuf.

Hoe heerlijk kan het leven zijn?
Op zaterdagmiddag, in de zon.
Met prosecco en een toastje blauwe kaas.

En dan ook nog deze aardappel vinden?

Dit is waarom we niet zo vaak witte asperges eten.
Schil, schil, schil.

En deze moeten nog.

Maar het eindresultaat is geweldig!
Met parmezaansekaassaus.
En honing-mosterd aardappelen.

De wattsapp foto van de dag.
Zoon 2.
Foto gemaakt door Zoon 1.

Ach, Jannes wil ook in de plog.
Dat mag.
Tot snel.

Geen opmerkingen: