dinsdag 27 mei 2014

De 74e. Over een slechte nacht, slecht eten en slecht weer. En een dikke buik.

Vannacht om 02.15 uur de wekker gezet.
Zoon 3 gaat een dag naar Disneyland Parijs.
Gelukkig brengt Zoon 2 hem naar school.
De school is 500 meter bij ons huis vandaan.

En dit neemt hij mee.
De banaan heeft de liefste erbij gelegd.
Heeft ie toch nog iets wat verantwoord is bij zich.

Dus na 02.15 uur heel slecht geslapen.
Ik schrik elke keer wakker omdat ik denk dat de Zonen zich gaan verslapen.
En dat is erg vermoeiend kan ik u zeggen.
En dan komt ie vannacht ook nog eens terug!
Heel erg toe aan thee dus.
Soms zou ik willen dat ik koffie drink.

En het is ook nog eens zo grijs.
En nat.

En mijn nieuwe tas is ook al kapot!

Het ontbijt is deels met gewone melk gemaakt.
De amandelmelk was op.

Schoolreisjes-seizoen.
Dit is achter.

En dit aan de voorkant.
Je zou toch buschauffeur wezen.
Zit je de hele dag te wachten.

Snel nog wat boodschapjes.
Met amandelmelk!

Ja lekker hoor!
Ik moet toch ook nog uitstappen?

Ik wil niet in slaap vallen op de bank.
Dus kijk ik op de computer de nieuwste aflevering van Rookie Blue.

En omdat Zoon 1 op oefening is (lekker in de regen)
en Zoon 3 vannacht pas thuis komt,
mag Zoon 2 bepalen wat we eten.
Ik had het kunnen weten.
Tagliatelle met champignons en boursin.

Ja, dat is inderdaad erg lekker.
(En fout)

Zie eens wat een dikke buik ze krijgt!
Ik weet alleen niet zo goed hoe ver ze nu zwanger is.
En het duurt maar 9 weken!

Nog steeds regen.
Dus lekker op de bank.
Verder met Chicago PD.
Tot snel!

Geen opmerkingen: