maandag 26 mei 2014

De 73e. Over grijs, ranja en regen.

Om 5 uur klaarwakker.
Daar kan ik niet om lachen.
Misschien de volgende keer niet zo vroeg gaan slapen?

Hee lucht!
Als je blauw bent ben je leuker.

Deze heb ik ook nodig sinds een paar dagen.

Hij is weer heerlijk.
Met blauwe bessen.

Dit zie je niet vaak.
Ik heb brood vandaag als lunch.

Strepen en rekenen.

Nou, dat ziet er niet veel beter uit dan vanochtend.

Een kleine opstopping op weg naar de winkel.

Eens per jaar verkoopt de Lidl deze.
En laat ik die nou zo lekker vinden.
Ik kan weer een jaar vooruit.

Dit hangt er boven ons hoofd.

We wilden barbecuen.
Laten we dat maar veranderen.
Alles in de oven dus.

Het was weer erg lekker.

Het blijft regenen.

Deur dicht dus.
Op de bank een nieuwe serie kijken.
Chicago PD.
Ik ben benieuwd of ik mijn ogen open kan houden.
Tot snel.

Geen opmerkingen: