zaterdag 24 mei 2014

De 71e. Vrijdag en zaterdag. En als ik denk aan morgen dan was de zondag erbij niet onverstandig geweest!

Hallo schoonheid.
Kom jij vandaag in de tuin spelen?

Het is een beetje grijs.

Ja, hallo Weeronline!
Dit is niet wat ik wil!

Hahaha...
Nee hoor!

Lunch.
Alle stukjes hebben een stukje kaas.

15.00 uur. 
Mooi. 
Weekend!

Het avondeten.
Kipshoarma.

Zoiets dus.
Maar mijn eten had ik al op hoor.
Ik was te snel!

Rozen die zo rood zijn.
Die krijg je gewoon niet scherp.

Snel!
Er komt iets aan.
En mijn schaduw.

Het was wel weer een wandeling hoor!
Weer die eksters.
En een hond.
En Jannes zelf.
Blijf morgen maar thuis hoor!
Dat loopt iets makkelijker.
:)

De watts-app foto van vrijdag.
Lees even!
Laat gewoon aanstaan en dan over 2 dagen gaat er iets gebeuren! 
Je zou het bijna uitproberen!

En toen was het zaterdag!

En zat er een poes in mijn tas!
Hij ging nog slapen ook.
Hoe lief?

Liefste doet waar hij goed in is.
Mannendingen.
Ik had er nog steeds geen zin in.

De boodschappen van deze week.
En een gele auto?

Lunch.
Met rosbief en ham.

Fietsenwinkel.
Een nieuwe standaard gekocht.

De appie.
Met de Delicious van nu.
Italiaans!!!!

Ben Heb je een kater of zo Jannes?
Kan je niet tegen het licht?

Dushi.
Met dikke buik.

Ik maak wat dipjes.

Zo fijn zo'n lange tafel!

Mijn grote vriend is er weer.

Om op te vreten, zo schattig!

De liefste doet ook nog iets.
Met een camera die je niet ziet zo.
En dat ziet er vreemd uit hoor!

Hij was gisteren niet zo lekker.
En vandaag ook nog niet.
Veel tv kijken en hangen.
Ook wel eens lekker toch?
En die roze speen?
Dat maakt niets uit hoor.
Hij zuigt net zo lekker!
<3
Tot snel!

Geen opmerkingen: