donderdag 15 mei 2014

De 65e. Over winkels, scherpe messen en asperges!

Heerlijk geslapen,
onder de douche geweest,
poesjes eten geven.
En van dit alles geen foto's.

En we zitten weer op kantoor.
Beetje van dit en dat de hele dag.

Overnight-oats.
Het smaakt weer goed.
De liefste heeft thuis ook een bakje.
En ja, ook hij vindt het lekker.

Hetty mag ook weer uit de kast vandaag.
Zuig, zuig.

Daar waren ook de bonnetjes weer.

Ik vergeet bijna te eten.

Boodschappen in winkel 1.

Door naar winkel 2.

En daar zijn ze!
Deze had ik jarenlang.
Ik denk dat ie 2 jaar geleden ongeveer in de groene bak is gevallen.
Nooit meer een fijne gevonden daarna.

Winkel 3.
Jawel, de Wibra.

Winkel 4.
Aanbieding amandelmelk.
Een hele goeie aanbieding!

Ik kook vast rijst in kippenbouillon voor morgen.

Gooi wat lekkere dingen door elkaar in een pan.

Karbonades (zonder bot) er op en water tot ze net onder staan.
45 Minuten zachtjes koken.
Uitzetten en lekker laten staan tot morgen.

Ik kan het me niet meer herinneren de laatste keer dat ik zo weinig aardappelen hoef te schillen.

Want alleen de liefste en ik eten vandaag asperges!
De jongens willen pizza.
En ik ben zo gelukkig met mijn nieuwe schil-mesjes!
Superscherp.
En dat voor 99 cent!

Zo lekker weer!
Met ham en ei.

Zoon 2 koopt nog even een fiets voor weinig.

Ridderspoor komt ook in bloei.

De Lis is er bijna.

Het begin van een tros druiven.

De watts-app foto van de dag.
De communicatie tussen de liefste en mij.
Hebben we nog rijst?
(En knoflook en olie, en ja van alles krijg ik een foto).
Tot snel!

Geen opmerkingen: