woensdag 14 mei 2014

De 64e. Over wolken, multitasken en een leguaan.

Kssstt! Wolken.
Ga weg!

En wat gaat het vandaag worden?
Precies.

Ik was ze gisteren vergeten klaar te zetten.
Dus vanmorgen vroeg pas gemaakt.
Nu heet het earlymorning-oats.
Nou, dat was ook prima hoor!

Lunch.

En 15.00 uur.
Tot morgen computer.

Jawel, ik heb ze toch gekocht.

Ook was ik in de Appie.
Met een kar!
Dat gebeurt niet vaak.
Ik had zelfs een lijstje gemaakt.
Ruim 18 euro Bonusvoordeel!
Goed bezig.

Multitasken.
Broccoli en aardappelen snijden/schillen.
Jannes doet ook mee.
En skypen met Curacao.

De pannen op het vuur.

Heel Hollands.
Met een lekkere rollade van Opa en Oma.
Mmmmm.
Helemaal op.

Nog even een rondje.
En daar heb je ze weer.
Wolken!
Nu even niet ja!

Volgens mij mist deze boom een tak.
Al jaren zegt de liefste.
Ooh.

Jeugdsentiment en verval.
Het oude postkantoor.

Hallo tuin vanaf de andere kant.

Mooie klaprozen en een groene ribfluwelen broek.
Iemand?

Kijk het hotel toch een mooi hangen.
Zitten er al beestjes in?
Het kost maar 1 euro per nacht hoor.
Ik ga me denk ik inschrijven bij het VVV-kantoor.

De watts-app foto van de dag.
Deze leguaan heeft schoonzus een tijdje gezelschap gehouden in haar werkplaats.
Dat was niet grappig zei ze.
Hahahahaha....
Tot snel!

Geen opmerkingen: