zaterdag 10 mei 2014

De 60e. Over een soepzaterdag, ziek voelen en een groot nest.

Als ik wakker ben voel ik mij ziek.
Snotverkouden.
En erg warm en geen koorts.
en arme aanloop zoon 1 is ook nog steeds niet lekker na een hele week :(
Dit heeft ie dus zelf getypt.
Hij wil ook in de plog.

We beginnen de dag dan maar met deze pillen.

Snel even de boodschappen doen.
Zo geen zin in.

Alles weer in de kar.
Hup, naar huis.

Daar maak ik een pan soep.
Kip voor morgen.

Nou, deze ging ook niet echt helpen.

Soep 2.
Champignon.

Beetje bloem en kippenbouillon er bij.

Er moet wel gegeten worden.
De hartige taart van gisteren.

Nog meer champignons er bij.

Wat een regen toch weer.
Soepweer dus.

Ik bekijk een recept van Wendy Amelie

Snij wat kip in stukjes.

En ui, prei en paprika.

Alles even bakken.

Pindakaas en bouillon er bij.

En dan mijn bed in.
Kijken of dat helpt.

Nee, dat helpt niet echt.
Buiten is aan het eind van de middag de zon weer gaan schijnen.
Dit eksternest is uit de hele hoge berk gewaaid.
Op het dak van de schuur.

De pindasoep eten.
Heerlijk!!

Ook de champignonsoep proberen.
Ook al lekker!

Kiek toch eens hoe schoon.

Mijn grote vriend is er ook weer.

Echt groot zo'n nest.

Met kippengaas?

De rest van de avond op de bank.
En straks het songfestival.

De wattsapp-foto van de dag.
Samen spelen met de Duplo.
Tot snel.

Geen opmerkingen: