donderdag 22 mei 2014

De 70e. Over saaie donderdag, bier en geen foto's van iets lekkers!

De eerste foto van de dag.
Ik wil jullie even laten zien dat ze een buikje krijgt.
Maar dat is niet te zien.
Ze is zwanger maar of het goed gaat na al die pillen?
We zullen het zien.

Tja, dat was al op dus.
Wel lekker weer.

Kunnen jullie het zo laten a.u.b. Weeronline?
Prima weertje voor een midweekje Langelille.


Lunch.
En geen schaal meegenomen van huis.

Dan maar op een bord.
Het lijkt wel een gerecht uit een restaurant!

De Kwalitatief Uitermate Teleurstellende klus is nog niet voorbij hoor!

Boodschappen gedaan.
Heel snel hoor.
Ik moet alweer naar de wc.

Hee wolken?
Wat willen jullie nou?

Chaos in de tuin als ik thuis kom.
Ja, ja, het is voor een goed doel!
Het knapt er echt van op.
Maar daar heb ik nou geen foto van.

Ik help nog even met de schuur op orde brengen.
En daar krijg je dorst van hoor!
En ik denk dat het door het bier komt want 
ik heb geen foto van het eten!!!!!
En het was zooooo lekker.
Pasta met spekjes, champignons, tomaatjes, roomkaas en room.
En rucola.

We verkopen via facebook nog even de overtollige koel-vries combinatie.
Het was een hele fijne hoor.
Ik ga hem missen.

De watts-app-foto van de dag.
De mand zit er op!
Hoe leuk!
Nu nog even leren sturen met dat ding.

Avondrood....

Buienalarm.
Jongens!
Ramen dicht!
Tot snel.

Geen opmerkingen: