maandag 19 mei 2014

De 67e. Over een sleutel in beeld, zaaigoed en een rondje met de poes.

Het ontbijt. 
Gemaakt om 04.30 uur.
Ik schrok wakker.
Aaaahhhhh.... geen ontbijt gemaakt!

Hoe gaaf is die blauwe lucht?
En de autosleutel in beeld.
Dat was niet de bedoeling.

Nemen we vlaai....

Of overnight-oats?
Hahaha... ik heb het niet voor niets gemaakt
vanmorgen om 04.30 uur!

Ik haal lippenstift.

En leuke zebra-pasta.

We chillen nog even in de schaduw.
Warm!
Jannes ligt daar ook bij de giga-grote-varen-struik.

Als je goed kijkt zie je een groene waas.
Dat is zaai-goed.
Ik zal over een week nog een foto maken.

De Kamperfoelie komt ook in bloei.

Bijna al het avondeten.

Een bord vol.
Lekker!

Nog even een rondje met de liefste en het hondje poesje.

Hoe grappig!
Hij volgde als een hond.

Mijn schatje Jannes.
De rest van de avond op de bank,
Met Chicago Fire, Game of Thrones en The Good Wife.
Het kan niet op.
Tot snel!

Geen opmerkingen: