dinsdag 6 mei 2014

De 56e. Over een vergeten vlag, lekkere ballen en weer thuis!

Ook al lag ik alleen in bed,
ik heb heerlijk geslapen.
En de liefste ook lees ik via de app.
Hij moet alleen nu even nuchter blijven.
Voor het geval dat...

Tja.
Die hangt dus nog.
Nu niet meer hoor.

Op het werk.
Een appel.

Een dag niet geweest.
En collega op vakantie.
Druk dus.
De dag vliegt voorbij.

Ook lekker hoor!
Bij de liefste is het infuus er nu uit.
Even kijken hoe het gaat zonder.

En ze waren nog steeds niet zoet.
Maar zonde om weg te gooien.
De liefste gaat voor een MRI.
Maar dat heeft niets met zijn ziekzijn nu te maken.
Wel met zijn rug.
Alweer.
(vorig jaar juni geopereerd i.v.m. hernia)

Boodschappen doen.
De liefste wacht op zijn ontslag.
Hij heeft nergens last meer van.

Ho wolken!
Nu even niet.
Ik moet nog naar de Appie op de fiets!

Een nieuwe Allerhande Chantall!

Eerst gratis en toen 2e halve prijs?
Nou, laat maar.

Thuis snel in de auto want....
De liefste mag naar huis!
Hij krijgt via de telefoon te horen binnenkort wanneer hij geopereerd gaat worden.
Aan zijn galblaas of galstenen.
Dat hoort hij nog.
En de uitslag van de MRI hoort hij op 16 mei.

Thuis in de nieuwe tas.

Ballen gemaakt voor vandaag en donderdag.

Zij vindt hem ook leuk, die tas.

Heerlijk gegeten.

Zo ligt Dushi de rest van de avond.

Bij de DWDD.
Zij zingt Joan Franka (Wie???)
Zoveel beter!
En ze is pas 13 jaar!

Hij doet Willeke Alberti.
Echt heel gaaf!

En zij Ding Ding Dong.
Super mooi!
Oftewel, ik zit klaar voor het Songfestival.
Ik hoor alleen net dat de uitslag pas rond 11 uur is.
OMG!!!

De wattsapp-foto van de dag.
Dit boefje eet een puddingbroodje.
Smelt.
Tot snel!

Geen opmerkingen: