zondag 11 mei 2014

De 61e. Over ER live 2.0, operatie en pizza!

Na de geweldige finale van het Songfestival gisteren te hebben gekeken,
oftewel ik keek, de liefste lag lekker te slapen op de bank,
zijn we laat naar bed gegaan.
En om 03.00 uur is de liefste wakker geworden van de pijn.
Om 03.30 uur heeft hij mij wakker gemaakt en de 1e hulp gebeld.

Dus om 04.00 uur was dit het resultaat.
Infuus er in en de pijn zakt wel, maar is niet weg zoals vorige week.
Ondertussen heb ik 2 paracetamollen van de verpleegster gekregen.
Mijn hoofd staat op knallen.
Om 05.30 uur is het duidelijk dat de liefste weer opgenomen gaat worden
en ik word door haar naar huis gestuurd.
Je bed in!

Thuis zie ik dit.
Smelt....
Mijn moederdag kadootje!
Ik duik mijn bed in en kan gelukkig nog wat slapen.
De dromen zijn wel erg heftig!

Bed uit en soep in de vriezer doen.
Bezig blijven!
Goede afleiding.

Deze afleiding komt ook langs.
We vieren Moederdag hier.
Schatje.

Mijn beste vrienden vandaag.
Bericht uit het ziekenhuis:
Hij gaat nu bijna onder het mes.
Ik heb de liefste nog even aan de telefoon.
Zoooo, die is een beetje high!

Moederdag ontbijt?

Nee hoor, dit is om 14.30 uur.
Ongeveer.
Samen met zoon 2.

En dan eindelijk bericht.
Hij is weer op de afdeling.
Ik ga er snel heen.
En dit waren de boosdoeners!
Foei.

Deze foto heb ik gemaakt zodat de liefste kon zien 
hoe mooi de kleur was van deze rododendron buiten.

Weer thuis lekkere hapjes samen met de visite.
Ach, wij vermaken ons wel.
Wat er ook zal gebeuren!

In de avond nog even langs bij de liefste.
Hij is moe.

De wattsapp-foto van de dag.
Het waren er niet zo veel vandaag.
Maar de pizzabakker stuurde deze.
En dan krijg ik spontaan trek.
Tot snel!

Geen opmerkingen: