woensdag 21 mei 2014

De 69e. Over een klus, een onterechte aanval en een verlaat verjaardagscadeau.

Vanmorgen om 06.15 uur.
Jowoo... Gisteren geen ontbijt gemaakt.
Aaaarrrgggg!
Snel naar beneden.

En weer aan het werk.
Hoe doe ik dat toch?

Ik krijg leuke sms-jes!
De liefste en ik gaan een midweek naar Langelille!
Ik ben blij!
Nog 6 dagen werken.

Het ontbijt dus.
Met blauwe bessen.

Lunch.

Dat dus.

Druk met een Kwalitatief Uitermate Teleurstellende klus.

Boodschappen weer gedaan.

Er piept en er brand iets.
Geen zin nu.

Thuis deze zooi.
Maar het knapt er wel van op.

Die Jannes.
Hij heeft aan wat schuimrubber zitten krabben.
Nageltjes gelakt schat?

Niet handig als je zulke lange nagels hebt.

En er was ineens avondeten.
Ja, ja, zelf gemaakt hoor.
Rijst, pindakaaskip en chinese-kool-sla.

Appeltjes aan de boom.

Helaas niet te zien maar daar zat ergens een Vlaamse Gaai.

Nog even een rondje met de poes.
Door het park maar dat was geen succes.
De arme schat wordt meteen aangevallen door een paar eksters.
En hij heeft niets gedaan!

De rucola doet het goed de laatste paar dagen.

Peterselie, oregano en bieslook ook.
De basilicum niet zo.

Hoe lang nog voor ze opgegeten worden?

De chinese-kool, salie en citroen-tijm gaan ook hard!

Nog een aflevering Greys Anatomy kijken.
En dan vroeg naar bed.
Ik ben bekaf.

De wattsapp-foto van de dag.
Mijn verjaardagscadeau van de liefste!
Het duurt even maar dan heb je ook wat.
(Ik was dus 10 maart jarig).
En de mand is niet van riet maar van kunststof.
Ik zie het verschil niet.
Tot snel!

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Vind iklweuk xx litte

Anoniem zei

Vind ik leuk xx lotte ( blijft moeilijk typen )