zaterdag 31 januari 2015

De 214e. Woensdag en donderdag. Er gebeurt niet echt veel.

Daar hebben we de woensdag alweer.
En zoals altijd... thee.

Mijn volle papierbak.

Vandaag is het peer.

En eet ik als lunch weer iets gezonds.

Ik maak in de Lidl een foto van de groenteafdeling.
En dit is nog maar een klein stukje er van.
Dus Wendy...
Niet elke Lidl is hetzelfde!

Aan groenvoer geen gebrek in mijn kar.

En 's middags regent het zo hard
dat ik er een foto van maak.

Zo lekker Hollandsch.
Andijvie, gehaktbal en aardappelen.

Na het eten even uitbuiken met de trouwjurken van TLC.

En floep.
Donderdag.
En framboos.

En heel veel regen buiten.

Ik ga even boodschappen doen bij de Appie.

Met heel veel bonus.


Sperziebonen schoonmaken.

En ik wok ze in een pan met kip en nootjes
en nog veel meer groente.

Mjah.
De jongens vonden het in ieder geval heerlijk.

In afwachting van Wie is de Mol kijk ik nog naar iets (?)

Maar geen Wie is de Mol dus.
Wel een reporter in Den Haag.

En dan een beste sneeuwbui.

En eten we stiekem nog een zakje kroepoek.
Sttt!
Tot snel.

Geen opmerkingen: