donderdag 8 januari 2015

De 205e. Over krabben, wenkbrauwen en een jas.

Ja wat is dit nou?
Ik dacht dat het herfst was?

Terwijl de auto een beetje opwarmt 
hier een foto van mijn nieuwe wenkbrauwen.
Veel beter zo.

Na de werkdag even bedenken wat we ook alweer nodig hebben.

Nou, dit dus.

En toen kwam dus dit pakje.
Met nu wel het passende hoesje.
Maar toch...
Ik heb dus wel € 2,76 extra betaald.
Terwijl het niet mijn fout was.
Wat te doen?
Is dit mijn frustratie waard?

Laten we de ontbijtpot maar weer eens bij vullen.

En het avondeten gaan maken.
Met zoals u ziet heel veel groente.
Dat doe ik dan wel even fijn snijden.
Zo fijn dat het niet meer herkenbaar is zeg maar.
Wordt er in ieder geval niet over gezeurd tijdens het eten.

Mijn ouders eten een ook een bordje mee.
Of 3.

Dan is er gelukkig weer een aflevering van Downton Abbey.
Heerlijk.

De volgende dag....
Ik zeg verder niets.

Een gezonde lunch.

En na het werk dit beeld.
Bah.

Eerst maar even naar huis.
Afwasmachine aanzetten.
Tas pakken,
Ik doe zelfs een jas aan.
En dat is niet omdat ik het koud heb.

Het restje chili naar m'n ouders brengen.

Kijk.
Een lift-selfie.
En een jas.

Boodschappen heb ik natuurlijk ook nog gedaan,

En ook deze dingen weer gehaald.

Daar ben ik ook naar binnen geweest.

Thuis ruikt het heerlijk
zodra dit in de oven staat.

Aan tafel!

Echt.
Heerlijk!

En dan is het tijd voor Wie is de Mol.
En nee, ik heb geen idee,
Tot snel.

Geen opmerkingen: