zondag 4 januari 2015

De 203e. Het jaar 2015 is dus echt begonnen.

De dag na het begin van 2015 begint op de bank.
De vloer is net schoon gemaakt.
En ik ben niet fit.
Duhhuh...

Toch maar even op de fiets.
We krijgen straks visite.
Dan moet er toch wat op tafel komen.

Hoi AH.

Nou dit is het.

Gelukkig vinden ze het lekker.
De eerste Vrmibo van 2015 is een feit.

Het was ook lekker!
En iets uitgebreider dan anders.

Daarna krijgen we trek in iets vets.

Hahaha... KFC en een hoofd.

Ondertussen haalt hij mijn tas leeg.
En voordat u denkt...wat een medicijnen!
De meeste stripjes zijn hooikoortspillen.

Dit is de volgende dag.
Even denken...
Ahhah... zaterdag was dit dus.
En ik ruim schone was op en heb geen idee
wat ik aan zal trekken vandaag.

HOI LIDL!!
Daar zijn we weer.

Ja, ook in 2015 kopen we daar boodschappen.
Ze zijn nog steeds niet gratis.
Helaas.

Ik eet een salade.
Jannes kijkt heel lief toe.

Maar even later springt hij op de vensterbank.
En dat gaat niet goed.
Hij neemt de oplader en alle lampjes mee.
Sorry vriendin.

Dus er wordt alweer driftig gezogen in het nieuwe jaar.

En dan vindt de liefste een vlinder in de tuin.
Hallo beest.
Het is januari hoor!
Maar hij is wel errug mooi!

Goed daar gaan we weer.
Hapjes maken.
Alweer visite vanavond.

Dit is voorlopig wel de laatste keer
dat jullie dit zien hoor!
Vanaf maandag doen we even heel gezond!

En ooooohhhh wat was het weer gezellig!
Collega's en ex-collega's.
Ons Skiclubje.

Gelukkig is het niet zo laat geworden als anders.

Dus de liefste en ik nemen nog een zoete afzakker.

Dit is dus het lege bord van de
 lekkere broodjes van zondagochtend.
Uh... middag. 

Het is vandaag vooral een dag van bankhangen.

En wassen draaien
Dit stapeltje heeft de liefste gemaakt.
HIJ KAN HET DUS OOK!
Woepwoep.

Ik hang nog steeds bank.
En kijk 2 afleveringen van Scandal.

Gelukkig hebben we nog restjes van gisteren.
Morgen beginnen we weer gezond te doen hoor.

We kijken een film.
Mmmm... niet echt mijn ding.

Eten beiden een halve pizza.
Wel met verse champignons.

En kijken dan nog heel veel afleveringen van Missing.
Errug goed.
Tot snel.

Geen opmerkingen: