vrijdag 23 januari 2015

De 211e. Oh ja, woensdag en donderdag waren er ook nog!

Op woensdag dacht ik even te kunnen gaan werken.
Maar zoals u aan de foto ziet lig ik weer in bed.
Onder de douche om 07.30 uur 's morgens
begin ik te schudden en te beven.
Terug in bed en in slaap vallen tot 12 uur 's middags.
Het was waarschijnlijk nodig.

's Middags leuke post.
Daar willen we heen met de familie!
Nu alleen nog even plannen.

's Middags ook nog een warme kop chocolademelk.

En ik kook.
Iets Turks.
Met Japanse roerbakgroente.
Heerlijk!

Samen met de liefste de film Interstellar kijken.
Vreemde film.
Maar wel mooi.
Snik.

Dan samen met mijn grote vriend....

Rot op naar je eigen land kijken.
Wat heb je toch een rare mensen rond lopen op onze wereld.

En dan is het donderdag.
En kijk eens waar ik ben!
Hoi boom.

Ja het is echt waar.
Thee en computer.
En erg vermoeiend.

En dan ook de weer onvermijdelijke boodschappen.

Toe maar!
Ook nog naar de Aceetion.

En bier halen bij de appie.
Lekker duidelijk ook deze foto.

En thuis iets wat ik al dagen niet heb gedaan.

Zoals aardappelen schillen.

Spekjes uitbakken.

Ja hoor!
Veel worst.

Boerenkool!

Een nieuwe serie.
The Fall.
Aanrader!

Ik zet nog even het eten voor morgen klaar.

En kijk Wie is de Mol.
En nee.
Ik weet het niet.
Eén van mijn Mollen wordt naar huis gestuurd!
Ik ben er niet goed in.
Tot snel.

2 opmerkingen:

Irène zei

Fijn dat je weer beter bent!
En zeg, als je naar de Aceetion gaat, komt je dan ook bij Homme de Mer? ;-)

Gerda Heek zei

:-)