dinsdag 13 januari 2015

De 207e. De nieuwe week is weer begonnen.

Eén foto van de werkdag op maandag.
Dat zegt denk ik wel genoeg.

En de boodschappen staan alweer klaar voor de deur.

Gelukkig.
Ze staan er nog.

Ik kijk maar weer eens of mijn pakketje al binnen is.
Helaas.
Maar bij het maken van deze plog 
kan ik zeggen dat er intussen wel weer contact is geweest.
Ik heb nog hoop.

Aan de poets dan maar.
Zoals elke dag.
Dat er nadien een glas cola over heen klettert
ach ja....

Het avondeten in voorbereiding.

En het ruikt me toch lekker!

Een nieuw gerecht die zeker vaker terug komt.

Ik zet het recept later op mijn andere site.

De avond komen we door met een aflevering
van Chicago Fire.
En daarna nog 2 van Vikings.

En toen was het alweer dinsdag.
En er valt heel veel regen.

Gelijk maar door naar het avondeten.
Blijkbaar was de dag niet echt spannend.

Dit hebben we allemaal nodig.

Ondertussen download ik nog wat.

Kiek toch eens hoe mooi.
En lekker!

Hoi Ragnar.

Je hebt gelijk Chantall....
best een lekker ding!

Maar na 3 afleveringen Ragnar en de zijnen
mijn al jaren favoriete serie.
The Good Wife. 
Het nieuwe jaar is weer begonnen!
Tot snel.

Geen opmerkingen: