donderdag 15 januari 2015

De 208e. Ik verschuif de jaren en het begin van een nieuw project.

Woensdagochtend.
Hoi boom.

Foto's maken overdag!
Nou, dit is mijn ontbijt.

En toen was er alweer lunch.
Met appel.

We schuiven weer een jaar op.
Maar wat een puinhoop nu in de kast.
Recycle, recycle.

Snel nog even wat boodschappen halen.

En ook de nieuwe folder door lezen.

En toen was er zomaar ineens nasi.
Echt, er wordt wat afgetoverd hier in huis.

Dan kijken we een docu over de Ikea.
Wist u dat waar tegenwoordig de kinderen gedumpt worden
(Smaland maar dan met een dingetje boven de a 
maar die kan ik niet vinden op dit toetsenbord)
de naam is van het stadje waar het ooit eens allemaal begonnen is?
Nee?
Nou, nu dus wel.

Ragnar!

Trouwens.
De broer van Ragnar, Rollo,
mag er ook best wel wezen hoor!

Dushi ligt lekker te relaxen bij de verwarming.

Want hij loopt ons lastig te vallen.
En dus niet haar.

Hoi donderdag.
Wat ben je nat.

Maar kijk eens hoe druk ik ben geweest?
Ziet er toch weer een stuk beter uit.
2015 is er klaar voor.

En dan het GROTE NIEUWS!!!!
Mijn pakketje is dan toch eindelijk gekomen!
Hiehaa.

Serieus?
Of een grapje?
Ik denk dan meteen...
You had one job.

Snel de Appie nog even in.

Want er staan weer boodschappen te wachten voor de deur.
Die kabouters toch!

En als de liefste thuis is gaan we naar....

de bouwmarkt.
Ja Wendy.
Ook hier een verslaafde in huis.
En ik ben het niet!

Het nieuwe project is een feit.
De liefste kan nu natuurlijk niet meer terug.
Aanschouw het begin van de nieuwe eettafel en tv-kast.

Dan even druk druk druk in de keuken.
En floep.
Daar hebben we alweer een maaltijd op ons bord.
Kip, patat, sla, appelmoes en een klodder mayonaise.

U begrijpt.
De rest van de avond dus dit.
Tot snel!

Geen opmerkingen: