zaterdag 3 januari 2015

De 202e. Happy new year en zo.

Laten we de laatste dag van het jaar 
weer eens beginnen met een muis.
Gelukkig nam ze hem weer mee naar buiten.
Hier zitten ze op het dak van de buren.
Met de muis.
Dat grijze kleine stipje.

Ik ben dus al om 05.30 uur wakker.
Dus wat doe je dan?
Poets poets poets.

En maak ik alvast een pan snert.

De appelflappen er gelijk maar achteraan.
Ben nu toch bezig.

En dat begint al lekker te ruiken.

Natuurlijk doen we nog een paar boodschappen.

Dag Lidl.
Tot volgend jaar.

Deze waren dus leeg.
En die gaan we inleveren.
Om er 2 nieuwe voor terug te halen.

Ik ben eerst heel erg blij met mijn nieuwe hoesje voor de telefoon.
Maar hij is veel te klein!
Nou ja zeg.
Ik heb toch echt een S4 hier.

En dan wil Jannes ook niet het doosje terug geven.
Wat nu?


Soepen maken.

En ballen draaien.

Saucijzenbroodjes vouwen.

 En worstjes inpakken.

Natuurlijk eten we soep.
Dat was geen verrassing.

Af en toe kijken we naar de tv.
De tv draait door,
erg  gelachen.

Gelukkig nieuwjaar!!!
Dit was tevens de laatste foto van de avond.
Laten we het er maar op houden
dat het erg gezellig was.

Goed.
Het nieuwe jaar is begonnen.
En ik heb erge dorst.
Ranja en het Nieuwjaarsconcert.

En dan gewoon door naar het volgende feest.

Ik had 's morgens niet gedacht dat ik dit
 's middags weer lekker zou vinden.
Maar het ging er in als limonade.
Tot snel.

Geen opmerkingen: